شبی تا ابد


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

آرامش دهنده شب های بی قراری من ،
سایه رقص تو ، در سو سوی نور شمع های نیمه سوخته است
و کرشمه های عابد فریب تو ،
که بس زیبا و مُحرک است ، برای احساس خفته من
خنده های مکرر تو ،
دِرو می کند ، ایمانم را
اذان است ، همه در حال دعا و فقط من ،
منتظر غرق شدن در هیاهوی نفس های تو ....
تلالو برق چشمانت ، چشم را می نوازد

و دل را بشارت می دهد به تجربه ای از جنس رویا ...
هجوم نفس های تو ، بر باد می دهد تمام بود و نبود من را
و من را در آغوش تو به رقص در می آورد
ای آرامش دهنده شب های بی قراری ،

ما در آرامشیم و فقط نگاه
گوینده و شنونده بین من و توست
زمان فراموش می شود

شمع ها طاقت این همه گرما را ندارند ، ذوب می شوند
اتاق در تاریکی مطلق فرو می رود
و همچنان ما در آغوش همیم
این شب تا ابد می ماند...
                                                                                                                                                        خییییییییییییلی دوست دارم عشقم با همه قلبم



نظرات شما عزیزان:

sarmad
ساعت21:40---26 فروردين 1391
mamnoon webloge ghashangi dari.dar zemn linket kardam.mer30!
پاسخ:khahesh mikonam azizam


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|شنبه 26 فروردين 1391برچسب:,| 10:46|من|

MiSs-A